×
×

16 درصد از تماس‌های برقرار شده با سامانه 110 پلیس فوریتی بود

  • کد نوشته: 9046
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳
  • ۰
  • برابر بررسي هاي به عمل آمده در 6 ماهه ابتدايي سال جاري اخبار ورودي به مرکز فوريت هاي پليسي 110 نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزايش  5 درصدي همراه بوده است.
    16 درصد از تماس‌های برقرار شده با سامانه 110 پلیس فوریتی بود
  • به گزارش سپاهان خبر، برابر بررسی های به عمل آمده در 6 ماهه ابتدایی سال جاری اخبار ورودی به مرکز فوریت های پلیسی 110 نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش  5 درصدی همراه بوده است.

    معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از افزایش 5 درصدی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 در 6 ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

    سرهنگ ” مهرداد فراشی ” بیان داشت:   16 درصد از تماس های برقرار شده فوریتی، 26 درصد از تماس ها اخبار غیر فوریتی، یک درصد از تماس ها مزاحمت و غیر مرتبط، 2 درصد مراجعه حضوری، یک درصد از تماس ها نیازمند بررسی اطلاعاتی و 54 درصد از تماس ها نیز درخواست راهنمایی و ارشاد بوده است.

    معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: شماره تلفن مرکز فوریت های پلیس 110 پل ارتباطی شهروندان با مجموعه انتظامی است و از شهروندان می خواهیم هرگونه موارد مشکوک و ضروری،وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام تا پلیس در کمترین زمان نسبت به پیگیری آن اقدام نماید

    نویسنده: یلدا توکلی
    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *