×
×

کشف راز قتل یک زن فاش شد

  • کد نوشته: 7903
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۳
  • ۰
  • ماموران کلانتری  به مرد جوانی که در محدوده خیابان به سرعت در حال دویدن بوده مشکوک و متهم را تحت مراقبتهای پلیسی قرار میدهند تا در نهایت جنایتی فاش شد .
    کشف راز قتل یک زن فاش شد
  • به گزارش سپاهان خبر، ماموران کلانتری  به مرد جوانی که در محدوده خیابان به سرعت در حال دویدن بوده مشکوک و متهم را تحت مراقبتهای پلیسی قرار میدهند تا در نهایت جنایتی فاش شد .

    فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مردی که با انگیزه سرقت از از زن سالخوردهای مرتکب قتل وی شده بود لحظاتی پس از ارتکاب قتل خبر داد.

    سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت : این مرد به محض مشاهده ماموران پلیس به سرعت از محل متواری و بدین ترتیب عملیات مهار متهم آغاز و ماموران کلانتری دولت آباد با درایت کامل موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز این مرد مشکوک را دستگیر و برای بررسی موضوع به کلانتری انتقال دادند.

    تحقیقات اولیه نشان از این داشت متهم سارق میباشد زیرا تعدادی طلاهای مسروقه از متهم کشف شد.

    این مقام انتظامی :گفت همین سرنخ کافی بود تا ماموران وارد مرحله دیگر از تحقیقات پلیسی شوند و در خصوص محل سرقت و شناسایی مال باخته تحقیق کنند فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد ولی متهم که منکر هر گونه ارتکاب جرمی بود در نهایت به سرقت از منزل زن سالخوره ای دقایقی قبل از دستگیری اعتراف کرد سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه بلافاصله تیمی از ماموران به محل سرقت مراجعه کردند گفت با حضور پلیس در محل ماموران با جسد زن سالخورده مواجه و متهم اقرار کرد که در حین سرقت گردنبند صاحب خانه مال وی فوت کرده است این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم اظهار کرد کلید گا وصندوق توسط یکی از بستگان زن سالخورده در اختیار وی قرار گرفته است و با قصد سرقت از منزل وارد منزل مقتول شده است ادامه داد جسد زن سالخورده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار سازمان پزشکی قانونی قرار گرفته است و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد. دارد وی در خاتمه با بیان اینکه کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد :گفت دستگیری سایر مرتبطین پرونده در دستور کارپلیس قرارگرفت .

    نویسنده: یلدا توکلی
    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *