×
×

پایان قدرت نمایی در فلاورجان

  • کد نوشته: 6334
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
  • ۰
  • در پی اعلام وقوع یک فقره درگیری در مقابل یکی از درمانگاه های شهرستان فلاورجان که باعث ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان شده بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان از شناسايي و دستگيري فردی که با درگیری و قدرت نمایی باعث ایجاد رعب و وحشت و سلب اسایش شهروندان شده بود خبرداد.
    پایان قدرت نمایی در فلاورجان
  • به گزارش سپاهان خبر، در پی اعلام وقوع یک فقره درگیری در مقابل یکی از درمانگاه های شهرستان فلاورجان که باعث ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان شده بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از شناسایی و دستگیری فردی که با درگیری و قدرت نمایی باعث ایجاد رعب و وحشت و سلب اسایش شهروندان شده بود خبرداد.

    سرهنگ مرتضی هادیان در گفت وگو با خبرنگار سپاهان خبر اظهار داشت: در این خصوص مأموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام که در بررسی های انجام شده مشخص شد یکی از اراذل و اوباش با سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یکی از شهروندان نموده و پیش از رسیدن مأموران ازمحل متواری شده است.

    فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: در نهایت مآموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی محل اختفاء متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند. این مقام انتظامی با اشاره به این که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدخاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و  مأموران انتظامی به هیچ عنوان اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در جامعه را  نداده و د رچارچوب قانون با آن ها برخورد می کنند.

    نویسنده: یلدا توکلی
    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *