×
×

مرکز ۱۳۷ و اولویت‌ها و نیازهای شهروندان

  • کد نوشته: 8248
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
  • ۰
  • مرکز ۱۳۷ کمک می‌کند تا شهرداری از نزدیک با اولویت‌ها و نیازهای شهروندان آشنا شود و برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها بر اساس همین اولویت‌ها صورت گیرد، همچنین این تعاملات می‌تواند سبب اعتمادسازی بین شهروندان و مسئولان شود و کیفیت خدمات شهری را بهبود ببخشد.
    مرکز ۱۳۷ و  اولویت‌ها و نیازهای شهروندان
  • به گزارش سپاهان خبر، مرکز ۱۳۷ کمک می‌کند تا شهرداری از نزدیک با اولویت‌ها و نیازهای شهروندان آشنا شود و برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها بر اساس همین اولویت‌ها صورت گیرد، همچنین این تعاملات می‌تواند سبب اعتمادسازی بین شهروندان و مسئولان شود و کیفیت خدمات شهری را بهبود ببخشد.

    علی باقری  مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان اظهار کرد: امروز فرصتی فراهم شد تا در مرکز ۱۳۷ شهرداری به مدت دو ساعت حضور داشته باشیم؛ تماس‌های مختلفی از سوی شهروندان منطقه ۶ شهرداری اصفهان با ما برقرار شد و این تماس‌ها فرصت خوبی بود تا بیشتر با دغدغه‌های آن‌ها آشنا شویم و نشان دهیم که مسئولان شهری، در مجموعه شهرداری، به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان توجه ویژه‌ای دارند.

    وی افزود: بیشتر تماس‌ها به حوزه‌های خدمات شهری، تخلفات ساختمانی و سد معبر مربوط می‌شد؛ موضوعاتی همچون آزادسازی‌ها بعضی پلاک‌ها در گلوگاه‌ها و طرح‌های عمرانی منطقه از جمله دغدغه‌های مطرح شده بود.

    مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مشکلات شهروندان بیشتر جنبه عمومی و شهری داشتند تا مشکلات شخصی تصریح کرد: اینگونه اقدامات کمک می‌کند تا شهرداری از نزدیک با اولویت‌ها و نیازهای شهروندان آشنا شود و برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها بر اساس همین اولویت‌ها انجام گیرد، همچنین این تعاملات می‌تواند سبب اعتمادسازی بین شهروندان و مسئولان شود و کیفیت خدمات شهری را بهبود ببخشد.

    نویسنده: یلدا توکلی
    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *