×
×

فریب دختر جوان با چرب زبانی

  • کد نوشته: 8372
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • ۰
  • او مرا چندين روز در خانه مجردي خود نگه داشت و پس از سرقت طلاهايم و آزار و اذيت رها کرد.من خيلي زود متوجه شدم امیر نه تنها متمول نيست که يک فروشنده ساده مغازه است و سابقه اغفال دختران را در پرونده خود دارد .  
    فریب دختر جوان با چرب زبانی
  • به گزارش سپاهان خبر، او مرا چندین روز در خانه مجردی خود نگه داشت و پس از سرقت طلاهایم و آزار و اذیت رها کرد.من خیلی زود متوجه شدم امیر نه تنها متمول نیست که یک فروشنده ساده مغازه است و سابقه اغفال دختران را در پرونده خود دارد .

    همه چیز ظرف یک ماه اتفاق افتاد. این را دخترک ۱۷ساله ای می گوید که برای شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی مراجعه نموده است . اسمش مریم بود و قبول کرد از تجربه تلخش برایم بگوید.

    مریم چنین می گفت: یک ماه پیش بود که از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با پسر جوانی که خودش را امیر  معرفی کرده بود آشنا شدم و خیلی زود شیفته حرف ها و عکس ها و تصاویری که از زندگی لاکچری اش به نمایش گذاشته بود شدم . او  با چرب زبانی مرا مجذوب خودش کرد. دور از چشم خانواده ام شبانه روز در حال گفت و گو و تبادل عکس و فیلم با او بودم .

    فکر می کردم در سن ۱۷سالگی موفق شدم عشق زندگی ام را پیدا کنم آن هم یک پسر جوان از قشر مرفه جامعه. امیر  خیلی سریع ظرف یک ماه مرا در مغناطیس حرف های عاشقانه خود قرار داد و آنچنان مطیع خود کرد که حاضر شدم به خاطر او از خانه فرار کنم .

    تصور من از این تصمیم فرار از مشکلات خانوادگی و آغاز یک زندگی شیرین و همراه با رفاه در کنار فرد مورد علاقه ام بود . اما خیلی زود متوجه شدم امیر  نه تنها متمول نیست که یک فروشنده ساده مغازه است و سابقه اغفال دختران را در پرونده خود دارد .

    او مرا چندین روز در خانه مجردی خود نگه داشت و پس از سرقت طلاهایم و آزار و اذیت رها کرد. امروز آمده ام تا از او شکایت کنم. می دانم خیلی از اتفاقات را در مورد خودم نمی توانم جبران کنم اما تصمیم دارم با شکایت مانع از آن شوم که این اتفاق توسط او برای سایر دختران جوان رقم بخورد

    نویسنده: یلدا توکلی
    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *