×
×

علل توقیف موتورسواران تهرانی

  • کد نوشته: 8254
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
  • ۰
  • تخلف زشتي که برخي از موتورسواران در طول روز انرا انجام مي دهند همين حرکت در پياده رو و تضييع حقوق عابرين پياده مي باشد. رئيس مرکز اطلاع رساني پليس راهور تهران بزرگ، با اشاره به اين که 67 درصد از تصادفات موتورسواران به صدمه جدي منجر مي شود، گفت: چراغ قرمز، نقطه استارت مسابقه نيست.
    علل توقیف موتورسواران تهرانی
  • به گزارش سپاهان خبر، تخلف زشتی که برخی از موتورسواران در طول روز انرا انجام می دهند همین حرکت در پیاده رو و تضییع حقوق عابرین پیاده می باشد. رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به این که ۶۷ درصد از تصادفات موتورسواران به صدمه جدی منجر می شود، گفت: چراغ قرمز، نقطه استارت مسابقه نیست.

    سرهنگ علی اصغر شریفی، در خصوص علل توقیف موتورسواران تهرانی توضیح داد وگفت: یکی از تخلفاتی که موتورسواران آنرا انجام می دهند بحث عبور از چراغ قرمز است که بسیار عجول هستند و این اقدام آنان باعث ایجاد خطر برای خود و دیگران می شود و وقتی به این چراغ قرمز می رسند انگار که نقطه استارت یک مسابقه است.

    وی افزود: موتورسواران این مطلب را به خاطر داشته باشند که این یک دقیق های که شما پشت چراغ قرمز توقف دارید و اگر از ان عبور کنید و خدای نکرده حادثه ای روی دهد این یک دقیقه زمان تبدیل به ماهها بیماری و رنج و درد ناشی از شکستگی و درمان می شود.

    سرهنگ شریفی تصریح کرد: ۶۷ درصد از تصادفاتی که توسط موتورسواران روی می دهد اگر راکب زنده بماند تبدیل به مصدومیت می گردد و آن یک دقیقه ای که شما نمی خواهید پشت چراغ بمایند و عجله می کنید ممکن است ماه ها در بستر بیماری باشید .

    رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : عبور از چراغ قرمز ، حرکت خلاف جهت، تردد در خطوط ویژه، ورود موتورسیکلت به داخل تونل، حمل یدک از جمله تخلفاتی است که باعث بروز حوادث می شود و حتما توقیف را نیز در پی خواهد داشت.

    نویسنده: یلدا توکلی
    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *