×
×

سارق لوازم خودرو گرفتار شد

  • کد نوشته: 8354
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • ۰
  • پيرو تماس يکي از شهروندان با پليس و اعلام وقوع يک فقره سرقت محتويات خودرو، پيگيري و دستگيري سارق در دستور کار عوامل کلانتري 119 مهرآباد قرار گرفت.
    سارق لوازم خودرو گرفتار شد
  • به گزارش سپاهان خبر، پیرو تماس یکی از شهروندان با پلیس و اعلام وقوع یک فقره سرقت محتویات خودرو، پیگیری و دستگیری سارق در دستور کار عوامل کلانتری ۱۱۹ مهرآباد قرار گرفت.

    سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق لوازم و محتویات خودرو خبر داد.

    سرهنگ محمدرضا موسوی ادامه داد: پس از حضور ماموران پلیس در محل سرقت و بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته و به کارگیری شیوه های نوین پلیسی، ماموران موفق به شناسایی چهره سارق شدند و محل مخفیگاه وی کشف شد.

    سرهنگ موسوی بیان کرد: پس از اخذ دستور قضائی، عوامل کلانتری به محل مخفیگاه متهم اعزام شده و متهم را غافلگیر و دستگیر نمودند. در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد ۵ حلقه رینگ و لاستیک پراید، یک حلقه رینگ و لاستیک پژو، ۶ عدد جک خودرو، دو جفت باند، دو عدد ضبط خودرو و یک جعبه آچار بکس و ابزار و ادوات مخصوص سرقت کشف شد.

    همچنین در پارکینگ مخفیگاه یک عدد پراید مسروقه که به تازگی سرقت شده بود کشف شد. سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و محتویات خودرو و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف نموده و برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

    سرهنگ موسوی در پایان بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت ها جلوگیری نمایند.

    نویسنده: یلدا توکلی
    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *