×
×

دزد شب به دام افتاد

  • کد نوشته: 7906
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۳
  • ۰
  • درپی گزارشهای مردمی مبنی بر وقوع سرقتهای زورگیری و کردنبند قاب در مرکز تهران تیمهای ویژه پایگاه پنجم پلیس آگاهی به صورت شبانه روزی وارد عمل شدند.
    دزد شب به دام افتاد
  • به گزارش سپاهان خبر، درپی گزارشهای مردمی مبنی بر وقوع سرقتهای زورگیری و کردنبند قاب در مرکز تهران تیمهای ویژه پایگاه پنجم پلیس آگاهی به صورت شبانه روزی وارد عمل شدند.

    رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای گردنبند قاب در مرکز تهران خبر داد. سردار  علی ولیپور گودرزی  اظهار کرد:کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه های جرم و استفاده از تصاویر دوربینهای مداربسته موفق شدند یکی از سارقان حرفه ای را که به تازگی از زندان آزاد شده بود، شناسایی کنند.

    رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود با انجام عملیات تعقیب و گریز متهم در حالی که قصد ارتکاب سرقت دیگری را داشت، دستگیر شد در بازرسی از منزل متهم مقادیر زیادی طلاجات مسروقه کشف شد.

    سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: متهم در اعترافات خود به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت در مناطق مختلف تهران اعتراف کرد. وی معمولاً با استفاده از موتورسیکلت و در ساعات تاریکی شب اقدام به سرقت می کرد. این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پرونده این متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی در دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در حال رسیدگی است.

    وی گفت: از شهروندان در خواست میکنم تا در محیط های شلوغ و مکانهای ،خلوت همواره به اطراف خود توجه کنید و از افرادی که رفتار مشکوکی دارند دوری کنید هنگام پیاده روی در خیابان فاصلهی ایمنی خود را با افراد ناشناس حفظ کنید و از قرار گرفتن در مکانهای تاریک و خلوت خودداری کنید از حمل مقدار زیادی پول نقد یا جواهرات گران قیمت در مکانهای عمومی خودداری کنید در صورت لزوم، از کیفهای زیپی و جیبهای داخلی لباس استفاده کنید.

    کیف خود را در جلوی بدن و در جایی که به راحتی قابل دسترسی نباشد حمل کنید. در مکانهای عمومی از استفاده از جواهرات گران قیمت خودداری کنید رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست تا در هنگام تردد در معابر خلوت و تاریک مراقب اموال خود باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

    نویسنده: یلدا توکلی
    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *