×
×

تبریک فراکسیون زنان مجلس به پارالمپیکی ها

  • کد نوشته: 7900
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۳
  • ۰
  • فراکسیون زنان و‌ خانواده مجلس شورای اسلامی در پیامی افتخارآفرینی ورزشکاران به ویژه بانوان توانمند کاروان فرزندان ایران در مسابقات پارالمپیک پاریس را تبریک گفت.
    تبریک فراکسیون زنان مجلس به پارالمپیکی ها
  • به گزارش سپاهان خبر، فراکسیون زنان و‌ خانواده مجلس شورای اسلامی در پیامی افتخارآفرینی ورزشکاران به ویژه بانوان توانمند کاروان فرزندان ایران در مسابقات پارالمپیک پاریس را تبریک گفت.

    متن پیام بدین شرح است: ‏‎معلولیت نگاه ویژه خداوند بـه انسان هایی اسـت ‎کـه بیشتر از بقیه دوستشان دارد. حضور پرافتخار ورزشکاران عزیز پاراالمپیک پاریس و کسب ۲۵ مدال‌ خوش رنگ نشان از روزهای طلایی در آینده و بالا رفتن پرچم کشور عزیزمان به مدد تلاش تک تک ورزشکاران مرد و زن حاضر در این مسابقات دارد.

    در این میان ساره جوانمردی عزیز با کسب مدال خوش رنگ طلا و تکرار مدال آوری خود، الهام صالحی قهرمان با انگیزه پرتاب وزنه، زهرا رحیمی ۱۵ ساله، هاجر صفرزاده دهه هفتادی، فاطمه همتی و پرستو حبیبی نایب قهرمانان جهان و قهرمانان عزیز دهه هشتادی که مهارت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیرشان به ثمر نشست و لحظه دریافت مدال های خوش رنگ طلا و نقره و برنز را در تاریخ ورزش کشور به لحظه‌ای فوق‌العاده تبدیل کردند.

    ‏‎استعداد و پشتکار این عزیزان بدون در نظر گرفتن محدودیت های جسمانی باعث شگفتی همه‌ی ما شده است. اجراهای فوق‌العاده‌ی ای که صحنه ای دلنشین را ماندگار کرده و تجربه‌ای به یاد ماندنی رقم زد.

    امیدواریم این دستاورد، آغاز سفری شگفت‌انگیز به سوی موفقیت‌های بزرگ‌تر برای ورزشکاران به ویژه بانوان تاریخ ساز کشور عزیزمان باشد. ‏‎دستاورد حماسی که کسب گردید شما را در جایگاهی بی‌رقیب قرار می‌دهد و ما را از استعدادت به وجد می‌آورد و الهام‌بخش تاثیر حمایت دوچندان برای ظهور استعدادهای بانوان ایران عزیز در میادین جهانی خواهد بود و ما از موفقیت‌های درخشان تو بسیار مفتخریم.

    فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک صمیمانه این افتخارآفرینی ها به تمام مدال آوران عزیز به ویژه بانوان ورزشکار و مربیان پر تلاش و کادر فنی، سرپرست و مسئولان زحمتکش فدراسیون‌های مربوطه، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان همچنین ملت غیور ایران سربلند، از خداوند متعال استمرار این پیروزی های مقتدرانه و افتخارآفرینی در کسب مدال‌های خوش رنگ و بالا رفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در دیگر رویدادهای بین المللی مسئلت دارد.

    نویسنده: یلدا توکلی
    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *