×
×

تاکید بر شروع کار سرویس مدارس در همان روزهای اول مهر ماه

  • کد نوشته: 8358
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • ۰
  • 30 دستگاه تاکسي نيز براي گشت مشترک بين پليس راهور تهران بزرگ و تاکسيراني در نظر گرفته شده است و اين عزيزان سرويس مدارس را از لحاظ شرايط تعيين شده، گواهينامه مرتبط، سلامت راننده، معاينه فني و سلامت خود وسيله نقليه و تخلفات راننده در شهر تهران کنترل خواهد کرد.
    تاکید بر شروع کار سرویس مدارس در همان روزهای اول مهر ماه
  • به گزارش سپاهان خبر، ۳۰ دستگاه تاکسی نیز برای گشت مشترک بین پلیس راهور تهران بزرگ و تاکسیرانی در نظر گرفته شده است و این عزیزان سرویس مدارس را از لحاظ شرایط تعیین شده، گواهینامه مرتبط، سلامت راننده، معاینه فنی و سلامت خود وسیله نقلیه و تخلفات راننده در شهر تهران کنترل خواهد کرد.

    معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به تاکید پلیس بر شروع کار سرویس مدارس در همان روزهای اول مهر ماه، گفت: ۶ محل بزرگراهی برای استقرار جرثقیل سنگین تعیین شده است و ۳۰ دستگاه گشت تاکسی نیز برای نظارت بر سرویس مدارس مستقر خواهند شد.

    سرهنگ احسان مومنی در خصوص ترافیک مهر ماه ۱۴۰۳ گفت: ۶ محل بزرگراهی را برای استقرار جرثقیل سنگین تعیین کرده ایم که اگر اتوبوس و کامیون و خودروی سنگینی خراب شد بتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم و از محل سریعا خارج نماییم تا شاهد ترافیک در آن محدوده نباشیم .

    سرهنگ مومنی اضافه کرد: با آمار ارائه شده نزدیک به ۱ میلیون ۲۰۰ هزار نفر دانش آموز و حدود ۱۰۱ هزار معلم نیز پا به پای آنان در مهر ماه ۱۴۰۳ به مدرسه خواهند رفت که این حجم جمعیتی بسیاری در این روزها است. معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: ۲۰ درصد از ترافیک شهر تهران به ترددهای آموزشی باز می گردد که مسلما بر ترافیک شهر تهران در مهر ماه ۱۴۰۳ تاثیر خواهد گذاشت.

    وی با اشاره به این که طی بررسی های صورت گرفته در هفته اول مهر ماه ۱۴۰۲ نسبت به هفته آخر شهریور ماه ۱۴۰۲ در ساعت هفت صبح ترافیک در شهر تهران به اوج می رسد، گفت: این وضعیت تا ساعت هشت و نیم صبح ادامه داشته و مجددا از ساعت ۱۲ و نیم ظهر تا ۲ و نیم عصر نیز شاهد ترافیک هستیم که ۳۲ درصد افزایش ترافیک را در هفته اول مهر ماه نسبت به هفته اول شهریور ماه شاهدیم.

    سرهنگ مومنی افزود : تاکید پلیس بر این موضوع است که سرویس مدارس در همان روز اول مهر ماه آغاز به کار کند، در این روزهای باقی مانده مدیران مدارس و تاکسیرانی اقدامات خود را در این خصوص آغاز کنند و والدین با خودروی شخصی کمتر تردد داشته باشند.

    نویسنده: یلدا توکلی
    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *