×
×

اولین مدرسه خوراک و فرهنگ در کشور

  • کد نوشته: 7975
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۳
  • ۰
  • اولین مدرسه تابستانه گاسترونومی( علم و فرهنگ تهیه، توزیع و مصرف غذا ) و مقاصد نوظهور گردشگری با حضور اندیشمندان و نخبگان علمی از سراسر کشور از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ شهریور ماه جاری در سالن خلیج‌فارس معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد.
    اولین مدرسه خوراک و فرهنگ در کشور
  • به گزارش سپاهان خبر، اولین مدرسه تابستانه گاسترونومی( علم و فرهنگ تهیه، توزیع و مصرف غذا ) و مقاصد نوظهور گردشگری با حضور اندیشمندان و نخبگان علمی از سراسر کشور از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ شهریور ماه جاری در سالن خلیج‌فارس معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد.

    به گزارش سپاهان خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، ابوطالب قاسمی مدیر کل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام اولین دوره‌ آموزشی مدرسه تابستانی گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری تا ۲۳ شهریور ماه جاری امکانپذیر است و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند از آموزش رایگان تخصصی مربوطه بهره‌مند شوند.

    او توضیح داد: صنعت گاسترونومی از جمله مباحثی است که در حوزه گردشگری ظرفیت‌های بسیاری در توسعه مقاصد گردشگری و جذب گردشگران دارد و فراهم کردن امکان دسترسی به آموزش‌های کاربردی برای فعالین صنعت گردشگری و کسانی که قصد ورود به این حوزه را دارند، اصلی‌ترین وظیفه آموزش‌های کوتاه‌مدت گردشگری محسوب می‌شود.

    قاسمی اعلام کرد : این دوره‌ که به‌ صورت حضوری و مجازی به مدت ۱۲ ساعت برگزار می‌شود برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است. گفتنی است: علاقمندان جهت ثبت نام و حضور مجازی می توانند از طریق درگاه https://evnd.co/yR۲hE اقدام و جهت دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۰۹۱۷۷۹۹۶۳۳۷ تماس برقرار نمایند.

    نویسنده: یلدا توکلی
    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *