×
×

معاون عمليات فرماندهی انتظامی استان اصفهان مطرح کرد:
۱۱۰ ؛ بیش از یک میلیون تماس در سه ماه

  • کد نوشته: 31763
  • 08 تیر 1404
  • ۰
  • در راستای ارائه خدمات مطلوب و مضاعف پليس به شهروندان استان اصفهان در سه ماهه اول سال جاری تعداد يک ميليون و 36 هزار و 862 مورد تماس مردمی با مرکز فوريت های پليسی به ثبت رسيده است.
    ۱۱۰ ؛ بیش از یک میلیون تماس در سه ماه
  • در راستای ارائه خدمات مطلوب و مضاعف پلیس به شهروندان استان اصفهان در سه ماهه اول سال جاری تعداد یک میلیون و ۳۶ هزار و ۸۶۲ مورد تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی به ثبت رسیده است.

    به گزارش سپاهان خبر; این مطلب را سرهنگ مهرداد فراشی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران عنوان کرد و گفت : درسه ماهه اول امسال، ۱۳درصد از تماس های ورودی به سامانه ۱۱۰ پلیس استان مربوط به نزاع و درگیری ، ۱۳ درصد مربوط به تصادفات، ۷ درصد مربوط به سرقت، ۸ درصد مربوط به مزاحمت، ۲ درصد مربوط به مواد مخدر، یک درصد مربوط به جرایم سایبری ،یک درصد مربوط به موارد اقتصادی و ۵۵ درصد مربوط به سایر جرایم بوده است.

    ۱۱۰ ؛ بیش از یک میلیون تماس در سه ماه

    وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت‌ها، نزاع و درگیری دسته‌جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند؛ تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

    معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ثبت بیش از یک میلیون تماس با مرکز ۱۱۰ استان در سه ماهه اول سال ۱۴۰۴ را نشان از اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی عنوان کرد.

     ۴۷  درصد تماس‌ها نیازمند حضور و ۵۳ درصد نیازمند ارشاد

    وی افزود: ۴۷ درصد از تماس های برقرار شده فوریتی و نیازمند حضور پلیس در صحنه بوده و  ۵۳درصد از تماس ها درخواست راهنمایی و ارشاد شهروندان از پلیس را شامل شده که توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی های لازم به شهروندان ارائه شده است.

    وی اظهارکرد: این حجم از تماس های مردم مومن و شریف استان اصفهان با پلیس، نشان از اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی است که همین اعتماد مردم که بالاترین سرمایه برای پلیس است.،افزایش انگیزه برای خدمت مضاعف و جهادی به شهروندان را موجب خواهد داشت.

    سرهنگ فراشی با اشاره به افزایش روزمره تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ،اظهار کرد: تنوع و فراوانی مأموریت های فراجا ،جمعیت و پیچیدگی جرایم، ماموریت های پلیس را به دو بخش فوریتی و غیرفوریتی تقسیم کرده که  باعث حضور سریع ، مؤثر و به موقع ماموران انتظامی در صحنه، افزایش هزینه جرم و ایجاد بازدارندگی در مجرمان ،هدایت توان عملیاتی فراجا به سمت نیازهای واقعی مردم به فوریت های پلیسی ،بهره برداری از اطلاعات بالقوه مردمی در جهت تأمین اطلاعات مورد نیاز رده های مأموریتی انتظامی و بکارگیری پلیس های تخصصی با توجه به نوع تماس های مردمی با سامانه ۱۱۰ می شود.

    نویسنده: یلدا توکلی

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *