×
×
آخرین اخبار

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خبر داد:
۴۳۰۰ تماس برای درخواست مشاوره

  • کد نوشته: 14550
  • 15 آذر 1403
  • ۰
  • طی هفته گذشته ۱۱ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته اند که از این تعداد، ۶۷۰۰ تماس شامل درخواست اجرایی شهروندان بود و برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه و سازمان‌های شهرداری ارجاع شد. رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان از برقراری ۱۱ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری […]

    ۴۳۰۰ تماس برای درخواست مشاوره
  • طی هفته گذشته ۱۱ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته اند که از این تعداد، ۶۷۰۰ تماس شامل درخواست اجرایی شهروندان بود و برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه و سازمان‌های شهرداری ارجاع شد.

    رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان از برقراری ۱۱ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد، ۶۷۰۰ تماس شامل درخواست اجرایی شهروندان و ۴۳۰۰ تماس نیز مربوط به درخواست مشاوره بود. محمدتقی رفیعی با اعلام این خبر گفت:  ۴۳۰۰ تماس نیز مربوط به درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان شهروندان را راهنمایی کردند.

    رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از رسالت‌های این مرکز طی هفته گذشته، اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به شهروندان درخصوص برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان بوده است، اظهارکرد: مهمانان و مخاطبان این کنگره ملی از سطح استان اصفهان و سطح کشور بودند. همچنین کارت ورود به کنگره را همکارانم در مناطق پانزده‌گانه از طریق ۱۷ فرهنگسرا توزیع کردند و شهروندانی که با سامانه ۱۳۷ تماس گرفتند به نزدیک‌ترین مرکز محل سکونت خود معرفی شدند تا کارت ورود را تهیه کنند

    نویسنده: یلدا توکلی

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *