×
×

۱۴۵ حادثه آسانسور به دلیل قطعی برق در اصفهان

  • کد نوشته: 6381
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
  • ۰
  • مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع ۱۴۵ حادثه آسانسور به دلیل قطعی ناگهانی برق در هفته گذشته خبر داد.
    ۱۴۵ حادثه آسانسور به دلیل قطعی برق در اصفهان
  • منصور شیشه فروش اظهار کرد: قطعی‌های برق بدون اطلاع قبلی و خارج از برنامه توسط وزارت نیرو در هفته گذشته در بخش‌های مصارف خانگی و تجاری باعث بروز مشکلات و ایجاد خساراتی در امور جاری ساکنان مناطق شهری و روستایی استان شد.

    وی افزود: وقوع ۱۴۵ مورد محبوس شدن افراد در آسانسورها در شهر اصفهان و امداد رسانی به ۱۹۴ نفر توسط آتش نشانی، ایجاد اختلال ترافیکی در چهار راه‌ها به علت قطع برق چراغ های راهنمایی، بروز خسارت به وسایل الکترونیکی و برقی و خسارات وارده در بخش صنوف، کشاورزی و شهرک‌های صنعتی از جمله این آسیب‌ها بوده است.

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان کرد در صورت تداوم شرایط ناترازی انرژی و به منظور پیشگیری از بروز موارد مشابه قبل از اعمال قطعی برق ناشی از فیدرهای سریع القطع و رله فرکانسی برنامه ریزی لازم توسط شرکت توانیر و وزارت نیرو با تنظیم جداول و ابلاغ به مشترکین برق صورت پذیرد، تصریح کرد: در راستای کاهش مصارف برق به تمامی دستگاه‌های اجرایی بانک‌ها شهرداری‌ها ابلاغ شده در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مصارف دوره مشابه و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد مصارف برق را کاهش دهند.

    وی گفت: با پیش بینی به عمل آمده و تضعیف الگوی گرم تابستانی انتظار است به تدریج شاهد کاهش دما باشیم اما همچنان شرایط وزش تند بادهای محلی و کاهش کیفیت هوا و میدان دید به علت خیزش کانون‌های گرد و غبار از شرق و شمال استان تا اواسط هفته با هشدار سطح زرد هواشناسی ادامه دارد.

    شیشه فروش ابراز کرد: با توجه با ناترازی برق در سطح کشور و استان از ۱۵ خرداد ماه تاکنون با ابلاغ برنامه مدیریت بار محدودیت‌های مصرف برق با اطلاع قبلی به مشترکان صنعتی و کشاورزی توسط وزارت نیرو اعمال شده و الزامات مصرف بهینه برق در ادارات واحدهای تجاری و خانگی تدوین و ابلاغ شد.

    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *