×
×

شهردار محمدیه خبر داد:
پروژه های مسکن مهر مهرگان قزوین ادامه دارد

  • کد نوشته: 4026
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۳
  • ۰
  • با اجرای طرح مسکن مهر در کشور و ساخت مجتمع های مسکونی، حل مشکلات زیرساختی در همه زمینه های عمرانی، خدماتی، درمانی، آموزشی و تجاری یکی از مهم ترین درخواست های ساکنان محسوب می شود.با گذشت چند سال از اجرای این پروژه و کمبود زیرساخت ها همچنان شاهد انواع معضلات زیرساختی در این مجتمع ها هستیم.
    پروژه های مسکن مهر مهرگان قزوین ادامه دارد
  • به گزارش خبرنگار سپاهان خبر، شهردار محمدیه در این خصوص گفت: با نگاهی به اجرای عملیات عمرانی، خدماتی و رفاهی متعدد در شهر مهرگان گواهی بر این ادعاست که مدیریت شهری علیرغم تشکیل شهر جدید مهرگان، روند اجرایی پروژه ها در این شهر ادامه داشته و ما بر تعهد خود به شهروندان پایبند هستیم.

    محمد پیری ادامه داد: پیرو بازدیدهای متعدد اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری و درخواست شهروندان، مدیریت شهری را بر آن داشته تا رسیدگی به مشکلات ساکنین مهرگان در اولویت قرار گیرد.

    وی با اشاره به اجرای پروژه های ساخته شده و یا در حال انجام در شهر مهرگان اظهار داشت: اجرای پارک ساحلی ۸ هکتاری و مسیر سلامت، احداث ۱۱۷ واحد تجاری، خدماتی، احداث بزرگترین پارکینگ درون شهری، احداث خیابان وصال، احداث پیاده راه ها، احداث ساختمان بسیج از جمله پروژه هایی است که در این شهر انجام شده است.

    پیری افزود: همچنین ترمیم و بهسازی جداول، ترمیم و لکه گیری آسفالت، اجرای روکش آسفالت، کاشت گل و درخت در بلوارها، ترمیم و بهسازی پارک ها، برگزاری جشن ها در اعیاد و مناسبت ها، مشارکت با مساجد و سازمان های مردم نهاد در برگزاری مراسمات و دیگر امور خدماتی و فضای سبز از دیگر اقدامات مدیریت شهری محمدیه در مهرگان است که تداوم خواهد داشت.

    وی گفت: اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و پیگیری و مکاتبات متعدد با مدیران کل ادارات مربوطه توسط مدیریت شهری جهت رفع مشکلات همچنان ادامه دارد.

    شهردار محمدیه یادآور شد: جهت رفاه حال شهروندان و افزایش سرانه در همه زمینه ها، پروژه های عمرانی با سرعت قابل توجهی در حال انجام است که‌ از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار بوده که با افتتاح این پروژه ها ضمن تحقق به وعده های داده شده، افق روشنی را در شهر محمدیه شاهد خواهیم بود.

    نویسنده: پورکاظم
    منبع: سپاهان خبر
    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *