×
×
آخرین اخبار

نخستین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی اتاق‌های بازرگانی کشور برگزار شد
طلوع درخشان اتاق بازرگانی اصفهان

  • کد نوشته: 42837
  • 14 آذر 1404 - 12:43 ب.ظ
  • ۰
  • نخستین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی اتاق‌های بازرگانی کشور با هدف ارزیابی عملکرد نهادهای ارتباطی و رسانه‌ای اتاق‌ها در محورهای مطالعات اجتماعی، برنامه‌ریزی، انتشارات، ارتباطات الکترونیک، تبلیغات و ارتباطات رسانه‌ای برگزار شد.
    طلوع درخشان اتاق بازرگانی اصفهان
  • نخستین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی اتاق‌های بازرگانی کشور با هدف ارزیابی عملکرد نهادهای ارتباطی و رسانه‌ای اتاق‌ها در محورهای مطالعات اجتماعی، برنامه‌ریزی، انتشارات، ارتباطات الکترونیک، تبلیغات و ارتباطات رسانه‌ای برگزار شد. در این رویداد نیز، اتاق بازرگانی اصفهان موفق به کسب رتبه دوم شد.

    به گزارش سرویس اقتصاد پایگاه خبری سپاهان خبر این جشنواره با حضور محمدرضا نوروزی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین پیرموذن، عضو هیئت‌رئیسه اتاق ایران، کیوان کاشفی، عضو هیئت‌رئیسه اتاق ایران و قائم‌مقام دبیر شورای ملی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، و همچنین سیدجواد زمانی، معاون استان‌ها و تشکل‌ها برگزار شد؛ حضوری که فضای رقابتی و سطح ارزیابی‌ها را جدی‌تر و حرفه‌ای‌تر کرد.

    روایت‌سازی؛ مأموریت روابط‌عمومی‌ها

    حسین پیرموذن، عضو هیئت‌رئیسه اتاق ایران، با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها بازوی بخش خصوصی در دفاع از حقوق و مطالبات آن محسوب می‌شوند، خواستار ارتقای سواد رسانه‌ای روابط‌عمومی‌های اتاق‌های بازرگانی از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی شد.

    پیرموذن با تأکید بر ضرورت استفاده حرفه‌ای از رسانه‌ها و فضای مجازی برای پیگیری مطالبات بخش خصوصی گفت: روایت‌سازی صحیح از موفقیت‌های فعالان اقتصادی باید در دستور کار روابط‌عمومی‌ها قرار گیرد.

    وی افزود: تعامل منسجم روابط‌عمومی‌های اتاق‌های سراسر کشور و برقراری ارتباط مؤثر با بخش دولتی و تبیین جایگاه بخش خصوصی، از مهم‌ترین وظایف روابط‌عمومی‌ها در شرایط کنونی است.

    لزوم بین‌المللی‌سازی روابط عمومی اتاق‌ها

    کیوان کاشفی، عضو هیئت رئیسه اتاق ایران و قائم‌مقام دبیر شورای گفت‌وگو از تدوین «بیانیه حکمرانی اتاق ایران» خبر داد و گفت: اتاق ایران پس از مطالعه عملکرد بیش از ۱۰۰ اتاق بازرگانی در ۱۰۰ کشور دنیا، این بیانیه را طراحی کرده است تا مبنای برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی قرار گیرد.
    کاشفی محورهای اصلی این بیانیه را شامل تنظیم‌گری، اثرگذاری اجتماعی، عضوگیری، خدمت به اعضا و توسعه تجارت خارجی دانست و تأکید کرد: اتاق ایران باید عضو‌محور عمل کند. روابط عمومی‌ها باید بتوانند بر فرآیند جذب عضو اثر بگذارند و همچنین در گسترش دامنه خدمات اتاق‌ها ایده‌پرداز باشند.

    عضو هیئت رئیسه اتاق ایران در ادامه اظهار کرد: متأسفانه نگاه جامعه عمومی نسبت به فعالان اقتصادی مثبت نیست و شکاف طبقاتی این وضعیت را تشدید کرده است. روابط عمومی اتاق‌ها باید در اصلاح این نگرش نقش‌آفرینی جدی داشته باشند.

    منبع: تحریریه سپاهان خبر

    بیشتر بخوانید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *