×
×

به آهنگسازی کیخسرو پورناظری؛
«ش‌ م‌ س»همایون شجریان رونمایی شد

  • کد نوشته: 8048
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
  • ۰
  • آیین رونمایی از آلبوم «ش م س» به آهنگسازی کیخسرو پورناظری و خوانندگی همایون شجریان عصر امروز شنبه بیست و چهارم شهریور در تالار وحدت تهران برگزار شد.
    «ش‌ م‌ س»همایون شجریان رونمایی شد
  • آئین رونمایی از آلبوم «ش م س» به آهنگسازی کیخسرو پورناظری و خوانندگی همایون شجریان عصر روز شنبه بیست و چهارم شهریور با حضور محمد جواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهوردر تالار وحدت تهران برگزار شد.

    همایون شجریان نیز بعد از صحبت‌های پورناظری توضیح داد: آغاز این آلبوم از شش سال پیش آغاز شد و پس از کنسرت‌هایی که در این زمینه برگزار کردیم کارهای فنی زیادی روی این آلبوم انجام شد. پس از طی مسیری که در حوزه فنی داشتیم به این فصل رسیدیم و امروز خیلی خوشحالم که بانک صادرات با یک نگاه دلی در کار حضور داشت و بی دریع محبت خود را به این پروژه اضافه کرد.

    وی افزود: استاد پورناظری، فضایی را در این قطعات فراهم کردند که هر قطعه با دیگری تفاوت دارد و این یکی از بهترین کارهایی بود که من در حوزه آلبوم داشتم و امیدوارم توانسته باشم نقش کوچکی را در این آلبوم ایفا کرده باشم. برای کنسرت‌های داخل ایران در سال آینده برنامه داریم که مجموعه کنسرت‌هایی راشروع کنیم.

    پس از صحبت‌های همایون شجریان یک قطعه از آثار تولید شده در آلبوم «ش م س» با نوازندگی کیخسرو پورناظری و خوانندگی همایون شجریان پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

    رویا نونهالی، رامین حیدری فاروقی، حمید استیلی، بهداد سلیمی، بهرام دبیری، سهراب پورناظری، عادل فردوسی پور، علی ربیعی، بهنام ابوالقاسم، آرش گوران، حسین رضایی، آزاد میرزاپور، همایون نصیری، پیمان ابوالحسنی، سفیر عربستان و تعدادی دیگراز هنرمندان از جمله مهمانان ویژه این مراسم بودند.

    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *