حسین لادور در گفتوگو با خبرنگار سپاهان خبر تصریح کرد: روش کار به این صورت است که اپراتورهایی در تمامی مناطق پیامها و مطالبات شهروندان در زمینه امور خدمات شهری را دریافت کرده و پس از دسته بندی و درجه بندی پیام ها بر اساس میزان حساسیت شان، پیام مربوطه را در کمترین زمان ممکن برای مسئول مربوطه ارسال می کنند تا فورا به مطالبات شهروندان رسیدگی شود.
رئیس اداره هماهنگی و کنترل عملیات معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: بخش دیگر، مربوط به سامانه تلفنی 137 است که براساس سطح بندی انجام شده، پیامهای فوری که شهروندان اعلام میکنند به مسئول مربوطه اطلاع داده میشود و پس از رصد از سوی مسوول مربوطه، اقدام لازم صورت می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در صورت اعلام حادثه فرونشست زمین، وجود زباله، لاشه حیوان و مواردی از این دست ازسوی شهروندان، نیروهای خدمات شهری فورا به محل اعزام می شوند.
لادور اظهار کرد: این سامانه از دی ماه 1402 راه اندازی شد و بعد از انجام آزمون و خطاها و بررسی جوانب، از ابتدای امسال با جدیت به اجرا در آمده است.
وی در ارتباط با فعالیت واحد هوشمندسازی نیز گفت: براساس اقدامات این واحد، کلیه سامانههای خدمات شهری مانند توزین باسکولها، تانکرهای آب و خودروهای جمع آوری زباله و… در سه شیفت کاری با 43 نیرو به صورت 24 ساعته رصد میشوند
دیدگاهتان را بنویسید