×
×

جزئیاتی از قتل آرین در خانه همسایه/ ادامه قتل های سریالی کودکان

  • کد نوشته: 8135
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
  • ۰
  • صبح یکشنبه در روستای شورابه بخش کوهنانی، پیرزنی از خانه بیرون آمد و با صداکردن نام آرین دنبال نوه چهارساله‌اش بود که هیچ ردی از او نبود.مادربزرگ اهالی را خبر کرد تا کمکش کنند. اهالی شروع به جست‌وجو در نیزارها کردند اما هیچ ردی از آرین نبود.
    جزئیاتی از قتل آرین در خانه همسایه/ ادامه قتل های سریالی کودکان
  • ماجرای ناپدیدشدن و قتل آرین‌کوچولو در یکی از روستاهای کوهدشت با دستگیری دختر جوان و مادرش وارد مرحله تازه‌ای شد. ماجرای گم‌شدن و قتل کودکان امسال به سریالی جنجالی تبدیل شده است. سریالی که در کنار روزها و ساعت‌های پر از ترس و امید و عملیات جست‌وجو، پایانی تلخ و مرگبار دارد. آرین عبداللهی چهار ساله آخرین قربانی این جنایت‌هاست و پیش از این هم کودکانی دیگر به همین سرنوشت دچار شدند.

    اهالی با پیدانشدن آرین با بخشداری تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. پس از این تماس بلافاصله  بخشدار از نیروهای بسیج و هلال‌احمر برای یافتن کودک درخواست کمک کرد و موضوع را به پلیس اطلاع داد. دقایقی بعد نیروهای امدادی و بسیج در روستا مشغول جست‌وجو شدند اما ردی از کودک به‌دست نیامد.

    مادربزرگ آرین به ماموران گفت: صبح نوه چهارساله‌ام برای خرید از خانه خارج شد که با طولانی‌شدن غیبتش دنبال او گشتیم اما انگار آب‌شده و در زمین فرو رفته است. درحالی‌که هوا تازه تاریک شده بود با شنیدن صدای جیغ یکی از زنان روستا، اهالی و نیروهای امدادی سراسیمه به آنجا رفته و با زن بیهوش کنار جسد آرین‌کوچولو روبه‌رو شدند. پس از به‌هوش‌آمدن این زن مشخص شد، او با دیدن جسد پسربچه در گوشه حیاط خانه‌اش از وحشت بیهوش شده است.
    شوکتی، دهیار کوهنانی شهرستان کوهدشت درباره جزئیات گم‌شدن آرین‌کوچولو گفت: چون در نزدیکی روستا نیزار بود نیروهای امدادی احتمال دادند پسربچه به داخل نیزار رفته و به جست‌وجو در آنجا پرداختند، اما ردی از پسربچه به‌دست نیامد.

     

    فرضیه تصادف را هم مدنظر داشتیم اما هیچ تصادفی به پلیس گزارش نشده بود. نیروهای امدادی و پلیس حدود ساعت ۸‌شب متوجه پیداشدن پیکر بی‌جان آرین در خانه یکی از اهالی شدند. دیوار خانه کوتاه بوده و قاتل آن را از بیرون به داخل این خانه انداخته بود. جسد کودک کبود شده و به‌نظر می‌رسید، قاتل یا قاتلان او را خفه کرده و با تاریکی هوا جسدش را داخل خانه همسایه انداخته‌اند.

    دهیار روستا ادامه داد: پلیس در تحقیقاتش به دختر ۳۰ ساله‌ای مظنون شد که ساکن روستا بوده و دارای اختلالات روانی است. او را چندباری دیده بودم و تحت پوشش بهزیستی است. دختر جوان کل روز را مانند مجسمه ساکت می‌نشست اما دارای اختلالات روانی بود. برادرزاده این دختر همبازی آرین‌کوچولو بود که این احتمال وجود دارد وقتی آرین برای خرید از خانه خارج شده با برادرزاده دختر جوان شروع به بازی کرده و دختر جوان او را خفه و با تاریکی هوا جسد کودک را در داخل خانه همسایه رها کرده است. پلیس درحال‌حاضر دختر جوان و مادرش را دستگیر کرده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
    مادر آرین‌کوچولو دو سال قبل فوت شده و پدرش در تهران کارگری می‌کند و پسربچه با مادربزرگ پدری زندگی می‌کرده است. پدر آرین شبانه خودش را به روستا رساند و با جسد فرزندش روبه‌رو شد.

    افشین خسروی، دادستان کوهدشت با اشاره به کشف جسد کودک چهار ساله در خانه همسایه گفت: جسد آرین دارای علائم کبودی بود که پس از کشف، تحقیقات قضایی آغاز شد. جسد کودک برای مشخص‌شدن علت اصلی مرگ به پزشکی‌قانونی منتقل و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

     

    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *