×
×

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:
تغییر کنکور به سال ۱۴۰۴ نمی‌رسد

  • کد نوشته: 8282
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
  • ۰
  • حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در آیین افتتاحیه چهاردهمین کنگره سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار داشت: اتحادیه از ابتدای انقلاب فعالیت خود را آغاز و افراد در تراز جمهوری اسلامی را با برنامه‌های وزین فرهنگی تربیت کرده است.
    تغییر کنکور به سال ۱۴۰۴ نمی‌رسد
  • وی با اشاره به اینکه هوش مصنوعی آینده را با امروز بسیار متفاوت خواهد کرد، گفت: اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان اگر در این زمینه در فضای حکمرانی قرار نگیرد، موفقیت در عرصه دانش و فناوری حاصل نمی‌شود. یکی از شاخص‌های بالندگی این است که بدانیم این مجموعه فقط امروز را می‌نگرد یا به آینده هم نگاه می‌کند و فرزندانی را داشته باشیم که به دیروز و امروز انقلاب بسنده نمی‌کنند و آینده را هم می‌بینند و دارای رشد و بالندگی هستند.

    دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در آینده پارادایم‌های نوینی را خواهیم دید و با فناوری‌های کوانتومی مواجه خواهیم شد که هنوز ظهور چندانی پیدا نکرده است.

    خسروپناه ادامه داد: اگر اکنون شاهد جنگ الکترونیک هستیم و با این جنگ در یک لحظه چند هزار نفر لبنانی به شهادت رسیده و یا مجروح می شوند، دیگر شاهد جنگ توپ و تانک نیستیم و دشمنان از یک دانش و فناوری برای جنگ استفاده می‌کنند.

    وی با بیان اینکه جنگ کوانتومی بسیار بدتر از این خواهد بود، گفت: اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان اگر در فضای حکمرانی هوش مصنوعی قرار نگیرد و امروز انقلاب را فقط ببینید، موفقیت حاصل نمی‌شود، باید بتوانیم با فضای درس خواندن و دانش، فردای انقلاب را هم ببینیم.برخی فکر می‌کنند انقلابی عمل کردن یعنی باید بیایند، بزنند و بگیرند اما در واقع شرط اصلی انقلابی بودن عقلانیت است و در این راستا افراط و تفریط بسیار خطرناک است.

    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *