×
×

بازگشت خندوانه و مهران مدیری به شبکه نسیم

  • کد نوشته: 7824
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
  • ۰
  • مدیر شبکه نسیم از بازگشت جناب خان به این شبکه با یک برنامه مستقل خبر داد و گفت:هرگاه ۲ برند «دورهمی» و «خندوانه» دیگر روی آنتن نبودند شبکه نسیم با چالش مالی رو به رو بوده است.
    بازگشت خندوانه و مهران مدیری به شبکه نسیم
  • محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در نشست خبری این شبکه گفت: در مسیر فعالیت‌های شبکه نسیم ادامه برنامه‌های موفقی را که مردم دوست داشتند، داشته ایم مانند شبیه «دورهمی» و «خندوانه»، ادامه «کودک شو»، «شوتبال» و فصل پنجم «دست فرمون».

    وی اضافه کرد: برنامه ریزی فصل جدید نفس را داریم و برنامه‌های معارفی هم داشته ایم. رویکرد عدالت گستری این است که بشود همه تولیدکنندگان محتوا بتوانند در شبکه سرگرمی جمهوری اسلامی امکان تولید داشته باشند. این امکان مهیا شده است در همین راستا مجموعه نمایشی «چاخان پاخان»، «جورچین»، «خوش نمک»، «بگو بخند» و … را طراحی کرده ایم. همچنین «شهروند و مافیا» با تغییر شبکه ای که پیدا کرد به برنامه‌های شبکه نسیم اضافه شده است. در برنامه‌های معارفی نیز «از سرگذشت» با موضوع مرتبط تولید شد.

    خوشرو با اشاره به برنامه‌های جدید نیز گفت: «هزار و یک» که اسم قبلی آن «شب های جناب خان» بوده است به آنتن می‌رسد. برآورد ما این است که استقبال زیادی از آن می‌شود. ۶ ماه است که اتاق فکر این برنامه در حال کار هستند، بخشی از برنامه یک مسابقه است و مهمانان و مجریانی را در کنار جناب خان داریم و با هنرمندان مطرح کشور صحبت شده است که امیدواریم تا اواخر مهر به آنتن برسد.

    وی همچنین از اجرای یک مسابقه توسط فرزاد حسنی خبر داد.

    مدیر شبکه نسیم با اشاره به مشکلات مالی شبکه عنوان کرد: هرگاه ۲ برند «دورهمی» و «خندوانه» دیگر روی آنتن نبودند شبکه نسیم با چالش مالی رو به رو بوده است.

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *