به گزارش سپاهان خبر، برابر ارزیابی صورت گرفته و در تجزیه و تحلیل داده های آماری ثبت شده در سامانه 110 پلیس استان، میزان تماس های مردمی با این سامانه در 8 ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 6 درصد افزایش را نشان می دهد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ازافزایش 6 درصدی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 در 8 ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
سرهنگ ” مهرداد فراشی ” بیان داشت: کاربران آموزش دیده مرکز 110 پلیس به صورت شبانه روز تلاش می کنند تا درخواست ها و تماس های شهروندان را در اسرع وقت به واحدهای اجرایی و عملیاتی منتقل کنند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به مرکز پلیس 110 اعلام کنند.
دیدگاهتان را بنویسید