×
×

مرتضی طهرانی، ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان:
استاندار اصفهان به اصلاحات و نیازهای مردم پایبند باشد

  • کد نوشته: 8375
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • ۰
  • مرتضی طهرانی گفت: به باور ما انتخاب گزینه استاندار اصفهان باید به خواست‌ها، مطالبات و رای مردم به دکتر مسعود پزشکیان نزدیک باشد و متجلی شعار برای ایران باشد.
    استاندار اصفهان به اصلاحات و نیازهای مردم پایبند باشد
  • مرتضی طهرانی، ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان با توجه به اهمیت انتخاب استانداران و ارتباط این انتخاب‌ها با شعارهای ارائه شده در زمان تبلیغات گفت: در استاندار اصفهان به شعار رئیس جمهور نزدیک باشد ریاست جمهوری اخیر مردم به شعار برای ایران رای دادند و به عبارتی معنای شعار ایران برای همه ایرانیان در این انتخابات رای آورد و از نظر جریان اصلاحات هر فردی که سکان مدیریت استان را در دست خواهد گرفت باید به این شعار نزدیک و به آن باور داشته باشد.

     

    رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد دکتر مسعود پزشکیان در استان اصفهان با تاکید به در نظر داشتن معنای وفاق و همدلی در کشور اظهار کرد: واقعیت اینکه ما نمی‌خواهیم مدیریت استان اصفهان به کسی و جریان سیاسی برسد که هیچ باوری و سنخیتی به شعار برای ایران نداشته‌ باشد و نشانه کوچکی از این باور در کارنامه وی دیده نشود.

     

    مرتضی طهرانی افزود: به باور ما انتخاب گزینه استاندار اصفهان باید به خواست‌ها، مطالبات و رای مردم به دکتر مسعود پزشکیان نزدیک باشد و متجلی شعار برای ایران باشد. از نظر جریان اصلاحات حتی کسانی که در انتخابات اخیر مشارکت نکردند و به هر دلیل پای صندوق‌های رای حاضر نشدند هم به شعار برای ایران و ایران برای همه ایرانیان باور دارند و خواست آنها نیز انجام اصلاحات و پاسخ دادن به نیازهای واقعی مردم است و به سرانجام رسیدن این شعار و سیاست‌های ابلاغی از سوی دکتر پزشکیان تنها با معرفی استاندار نزدیک به این اندیشه امکان‌پذیر است.

     

    منبع: سپاهان خبر
    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *