مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از آمادگی کامل واحدهای امدادی این شرکت در خدمت رسانی به کلیه مشترکین در سطح استان خبر داد.
به گزارش سپاهان خبر ؛ حامد خواجوی با اشاره به حساسیت گاز طبیعی و خطرات مربوط به آن به ویژه در شرایط موجود گفت: اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز امداد و اتفاقات گاز ( 194) و نیز امدادگران و گازبانان در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و خدماترسانی به مشترکین می باشند لذا مردم عزیز می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه گویا و مکانیزه 194 تماس حاصل نموده تا کارشناسان واحد امداد و تعمیرات این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و جوابگوی مطالبات مشترکین و رفع مشکل آنان باشند.
وی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری در سطح استان یزد مجموعاً 14 هزار و 740 تماس با تلفن 194 صورت پذیرفته که میانگین 158 تماس روزانه را در پی داشته که از این تعداد 6 هزار و 212 تماس منجر به خدمات امدادی با میانگین زمانی 7 دقیقه شده این در حالی است که در روز گذشته مجموعاً 157 تماس با واحد امداد گاز استان یزد صورت پذیرفته که 64 تماس منجر به عملیات امدادی شده است.
این مقام مسئول از مردم و مشترکین محترم خواست با توجه به حساسیت موضوع فقط در خصوص مسائل مرتبط به گاز با شماره تلفن 194 تماس بگیرند و قبل از تماس آدرس و مشخصات پستی خود را یادداشت کرده تا زمان کمتری جهت ثبت آدرس صرف شود و امدادگران بتوانند درکوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه برسانند.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در پایان خاطرنشان ساخت: کلیه تمهیدات لازم از طرف این شرکت جهت پاسخگویی مناسب و به هنگام و همچنین انجام اقدامات لازم صورت پذیرفته و نیروهای امدادی در آمادگی کامل به سر می برند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، نسبت به شناسایی و رفع آسیب پیش آمده اقدام نمایند این در حالی است که بر اساس بازخوردهای دریافتی، پاسخگویی و خدمات رسانی در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت صورت گرفته و موجب رضایتمندی مشترکین شده است.
دیدگاهتان را بنویسید