×
×

آخرین روز تحویل ارز اربعین

  • کد نوشته: 6941
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳
  • ۰
  • امروز سوم شهریورماه آخرین روز تحویل ارز به متقاضیان ارز اربعین است و براساس اعلام بانک مرکزی از روز دوشنبه امکان عودت برخط ارز فراهم است.
    آخرین روز تحویل ارز اربعین
  • فروش ارز اربعین که از ۷ مرداد ماه آغاز شده بود تا امروز شنبه ۳ شهریور ادامه دارد و امروز آخرین روز تحویل ارز به متقاضیان و زائران اربعین است.

    براساس اعلام ستاد اربعین از ابتدای فروش ارز اربعین تا روز پنج‌شنبه هفته قبل، بیش از ۱ میلیون ۶۰۰ هزار نفر ارز خودشان را از طریق شبکه‌ی بانکی تهیه کرده‌اند. این در حالی است که در سال گذشته حدوداً یک میلیون نفر توانستند ارز خودشان را از طریق شبکه‌ی بانکی تهیه کنند.
    طبق اعلام بانک مرکزی، ارائه ارز اربعین در سوم شهریور پایان می‌یابد و بعد از روز اربعین یعنی پنجم شهریور ماه تا ۲۱ شهریور امکان عودت این ارز هم فراهم شده است.

    براین اساس کارشناس اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی با اشاره به عرضه ۹۷ درصد ارز اربعین به صورت برخط توسط شبکه بانکی به متقاضیان گفت: پس از اتمام اربعین حسینی از روز ۵ تا ۲۱ شهریور ماه، امکان عودت ارز فراهم شده و زائران می‌توانند در صورت تمایل باقی ماندۀ ارز خود را از همان بانکی که تهیه کردند به نرخ روز مرکز مبادله ارز و طلای ایران به فروش برسانند.

    برچسب ها

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *