×
×

افزایش تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰

  • کد نوشته: 13667
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۳
  • ۰
  • برابر ارزيابي صورت گرفته و در تجزيه و تحليل داده هاي آماري ثبت شده در سامانه 110 پليس استان، ميزان تماس هاي مردمي با اين سامانه در 8 ماهه ابتدايي سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 6 درصد افزايش را نشان مي دهد.
    افزایش تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰
  • به گزارش سپاهان خبر، برابر ارزیابی صورت گرفته و در تجزیه و تحلیل داده های آماری ثبت شده در سامانه ۱۱۰ پلیس استان، میزان تماس های مردمی با این سامانه در ۸ ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶ درصد افزایش را نشان می دهد.

    معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ازافزایش ۶ درصدی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ۸ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

    سرهنگ ” مهرداد فراشی ” بیان داشت: کاربران آموزش دیده مرکز ۱۱۰ پلیس به صورت شبانه روز تلاش می کنند تا درخواست ها و تماس های شهروندان را در اسرع وقت به واحدهای اجرایی و عملیاتی منتقل کنند.

    معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به مرکز پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

    نویسنده: یلدا توکلی

    دسته بندی مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *